неділю, 7 квітня 2019 р.

Всесвітній день здоров'я



7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я починаючи з 1948 року. Саме тоді була створена  Всесвітня організація охорони здоров’я (World Health Organization), членами якої поступово ставали різні країни світу. На сьогодні це двісті країн, які зробили свій вибір на користь здоров’я людей.Україна була однією із перших.




Картинки по запросу всесвітній день здоров'я 2019




                             Правила Здорового способу життя.
  • Найважливіше при здоровому способі життя - це харчування. Правильне харчування! Більше фруктів і овочів, продуктів, наповнених корисними для нашого організму речовинами. Ніяких гамбургерів, чіпсів та іншої гидоти.
  • Активність, активність і ще раз активність! Будьте активними, життєрадісними і відкритими до світу.
  • Здоровий спосіб життя жодним чином не сумісний зі шкідливими звичками: куріння, вживання алкоголю і тим більше - наркоманія. 
  • Основа здорового способу життя - правильний розпорядок дня.
  • Одне з найважливіших правил здорового способу життя - це позитивний настрій. 
  • Здоровий спосіб життя - це дбайливе ставлення до себе. Себе треба любити, про себе потрібно піклуватися.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Баскетбольний турнір присвячений пам'яті Заслуженого працівника фізичної культури Дичка Богдана Миколайовича та чемпіона України Аркадія Хочь.

03 лютого 2023 року в спортивному залі Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки проведено змагання з баскетболу пам’яті ...