четвер, 9 січня 2020 р.

День здоров'я для працівників ЧВПУР

Здоров’я людини – цікаве й складне явище. Воно завжди привертало і буде привертати увагу не лише дослідників, але й кожної людини. Це поняття таке давнє, що на всіх мовах світу є слово «здоров’я». Здоров’я – це висока працездатність, гарний настрій, упевненість у собі. Фізичне здоров’я дає гарне самопочуття, бадьорість, силу. 



У Чернівецькому вищому професійному училищі радіоелектроніки відбувся день здоров'я 2020.
Працівники училища мали змогу показати свої вміння  в змаганнях з настільного тенісу, шашок , шахів, дартсу та різноманітних естафетах.





Весела атмосфера, приємні емоції та враження залишились у кожного учасника спортивного дійства, адже рухова активність - запорука здоров'я, яка підвищує професійну працездатність, сприяє профілактиці різних захворювань та позитивно впливає на інтелектуальну складову життя людини.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Баскетбольний турнір присвячений пам'яті Заслуженого працівника фізичної культури Дичка Богдана Миколайовича та чемпіона України Аркадія Хочь.

03 лютого 2023 року в спортивному залі Чернівецького вищого професійного училища радіоелектроніки проведено змагання з баскетболу пам’яті ...